farfar sover..

Nu är min SuperSnyggaStark-faster, min SuperSpelandeGuitarHero-farbror och min SuperTröttaSnark-farfar hemma hos oss och vi har nyss fikat:) Vi åt tårta, munkar och kakor.

Och nu ska jag svara på en kommentar som jag har fått:

Postat av: Farmor

Nu kommenterar jag att jag alldeles snart ska åka iväg och jobba så jag får ingen födelsedagstårta
:(

Svar: Frida, Fredrik och farfar åt upp all tårta. Nä, jag skojade bara! Dom tar nog hem en liten tårtbit till dig om inte farfar somnar först:P

God jul önskar jag er alla, god jul önskar jag er alla god jul önskar jag er alla och ett gott grått nytt hår!
Hoppas det smakar;) (håret alltså!)
KOMMENTERA INNAN NI GÅR!!!

/SuperSnällaFnitter-Nelina


Kommentarer
Postat av: Nelina

Detta är bara en test-kommentar. För att jag göra om litelite i bloggen men inga stora förändringar bara så ni vet:)

/nelina (jag själv)

2009-12-23 @ 20:36:00
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag har ju redan grått hår men det har inte super-rödhåriga faster Emma!

God Jul till dig också!

2009-12-23 @ 22:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0