Snart är det nyårsafton

Nu har Amanda farit hem. Eller det var ganska länge sen men ändå:P
Annars har jag inte gjort nåt annat speciellt tror jag. Bortsett från att jag har sett på tv-..^^ På torsdag är det ju julafton NYÅRSAFTON!!
Vi ska till Piteå, alltså till lille Kevin. Så jag kommer inte att skriva så mycket då. Men det hade ni kanske redan räknat ut?
Aja, men vi ska sova där iallafall.

Jag vill att ni ska kommentera lite mer så jag ger er en bild som ni kan sysselsätta er på!:
FINN FEM FEL
Lycka till;)

Kommentarer
Postat av: Miss P

Ett blåbär äro borta.

Å ikväll så får MODO spö. Fast det är ju inte ett fel :P

2009-12-30 @ 11:28:07
Postat av: Farmor

Det fattas en liten kantarell och så tofsen på mössan och så en bit av maskens rumpa eller vad det nu är

2009-12-30 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0