Hallå Nelina?? Skärp dig;D

Hah,
Jo, jag ska skärpa mig.. Förlåt att jag inte har skrivit på jättelänge nu, men jag har gjort andra saker! Jag har:
*Varit i Hebbersliden med Moa
*Moa har följt med mig till SläktTräffen
*Det har varit kvartersfest (Jättekul)
*Vi har fiskat, min mamma fick en gädda;D
*Badat...

På släktträffen var det jättekul, eller det var varmt i vattnet iaf. Kvartersfesten var också jätterolig, man skulle göra en efterrätt (per familj) Och sen fick man välja själv vilka man vill äta ifrån, och mat och dricka fick man ta själv...

Ja, jag vet, att jag byter header ofta. Men såäre:) Jag tröttnar på dom som jag har hela tiden;S
Men sånt är livet, vi hörssss

/nelinalindberg.blogg.se
PS: Jag glömde säga att det var min Pappa som gissade rätt på veckornas gåtor! Rätt svar: LillaBjörn och StoraBjörn (Stjärnteckena)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för pris om man gissade rätt då?

2009-08-01 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0