grattisåpaus

Tjollahopp, I Piteå fick jag vara med en Liten som hette Kevin och är kanske 1 å ett halvt år? Men iallafall, jag ska säga GRATTIS till min faster Emma som gissade rätt på vem det här är Rätt svar: Amy Diamond
Hihi:) Men jag kanske inte ska ta en paus iallafall=D Det är kul att blogga lite då å då:) Men nu ska jag göra en annan bild så ni får gissa! Här kommer den:
 
Ja, Vem kan det vara?
Ihhihihi:] Men iallafall, jag har just varit ute och ätit:) Grillat! Haha..Men men, nu ska jag ut igen! Hoppas att ni har en bra kväll!

Bajbaj!
/NewlinawxD


Kommentarer
Postat av: Farmor

Kan det möjligen vara Farfar;)

2009-05-03 @ 13:51:52
Postat av: Emma

Jag tror stenhårt på att det är Mattias:P

PS Vad vinner man när man gissar rätt?

2009-05-03 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0