Photoshopar!

Hejj<3
Igår åkte ju Reza ut ur idol..
Men iallafall, idag har jag inte gjort nåt speciellt. Har suttit vid datorn lite, men det räknar väl inte?
Haha och jag har blandannat "photoshopat". Alltså jag fixar och trixar i photoshop CS3 tror jag?
Jag har också gjort en ny kategori som heter "Photoshopar" Det här är det första inlägget i den kategorin:) Nyss provade jag ju att göra en liten bild, den vart inte så bra. Men det är ju kanske den 3 elr 4:e bilden som jag har gjort, så jag är nybörjare!
 Ja, jag vet. Den syns inte vad det står där nere! KOM IHÅG ATT KOMMENTERA INNAN DU GÅR!!

Kommentarer
Postat av: Miss P

Oj, är det min mamma?

Jag kände nästan inte igen henne.

Hon är så randig.

2009-11-22 @ 12:48:31
Postat av: S

Fin ska du inte ha den som header??

Svar: tack, jo kanske ska fundera på det<3<3<3<3<33
Nelina Lindberg

2013-01-02 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0