Vem är Doris?

Hejj<3
Snart har jag utvecklingssamtal, om typ 50 minuter... Det brukar alltid gå bra, och hoppas att det går bra idag också:) + att det är nån som ringer till mig hela  tiden, hon heter Doris och bor i Luleå tro jag? (sökte på hitta.se) Men varje gång som hon ringer så är jag på skolan. Och jag har fått massa sms också för den delen! En gång för drygt ett år sen så svarade jag, och då lät det som om det vore ett barn som pratade. Hon sökte efter Gerd...:O
Konsigt va? Sen har jag en till grej som jag tänkte säga:
Idag har kameran kommit! woho! Men jag kommer inte att veta hur den funkar nu i början så ni vet... Haha
Ful konst?

Kommentarer
Postat av: ❤ ~ SLEEPINGCOOKIE ~ ❤

sv: tack så mycket! hihi, okej! :)

2009-11-18 @ 16:04:15
URL: http://sleepingcookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0