Ändrade planer

Hejj<3
Vi skulle visst inte fara till bondgården idag:(
Istället blev det att fara till Nordanå, eller kanske bio. Eller nåt sånt. Men vi ska snart fara. Imorrn vid halv sju (efter middan) så ska jag till Alma på en Halloween grejsimojs. Det ska bli kuul! Vi ska sova över där. Så jag kommer att blogga lite mindre imorrn och övermorrn så ni vet!

Skriver mer senare när vi kommer hem. Men iaf, tack för alla kommentarer. SÅ SKA NI FORTSÄTTA! Jaja, jag vet jag säger såhär i varje inlägg typ. Men det blir bra så
Nu ska vi strax fara så jag ger er en bild som hejjdå:)
 Så såg vårat kök ut förut. Vetinte varför jag la ut bilden men.. Haha hittade ingen annan "bra" bild:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0