Men det går inte...

Hejj<3
Tidigare idag sa jag ju att jag skulle föröka att göra en ny header. Men samma sak hände igen! Alltså den andra blev också liten. Jag försökte med typ allt. Näästa gång ska jag nog anstränga mig mer tror jag. Använda en annan bättre bild osv.
Idag har jag, min mamma och min moster gått på promenad. Men annars har jag typ bara sett på lite tv och suttit vid datorn.


Dethär fungerar faktist bra. Alltså att jag skriver fler inlägg än ett per dag. Eller vad tycker ni? Morgondagens planer blir att vi tre (jag min mamma och min moster) far till min farbror som bor på en bondgård! Då hälsar jag samtidigt på kusinerna:) Skriver mer om de imorrn när vi kommit hem. Vi får se om jag skriver lite mer ikväll, är inte säker än.. Men om ni LOVAR att kommentera ofta (vilket ni gör, men oftare) så skriver jag typp ett ikväll (kanske)


Kommentarer
Postat av: Izza

snygg design;)

2009-10-28 @ 18:13:06
URL: http://underbarabelliz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

najjjss ^^)

2009-10-28 @ 18:14:48
URL: http://enyas.blogg.se/
Postat av: Lilla Grå

Om Lilla Svarta får ost så vill jag också ha ost! Jag får inte det där jag bor...

2009-10-28 @ 21:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0