Vem har hällt florsocker över Ursviken?

Heej<3
nyss gick jag ut och tog lite bilder för att det har ju snöat! Har du hällt florsocker över Ursviken?  Vem har gjort det? Haha...-.- Just nu sitter jag och funderar på hur man hittar bilderna på datorn:P Igår la jag ju in några bilder som jag gjort i paint. Det vad en som kommenterade, tack för kommentaren<3! Jag VILL ha flera, kommentera i det inlägget+det hära! Då skulle jag bli glad. för jag vet ju inte hur många det är som besöker min blogg, elr jo det kan man ju kolla. Men jag vet int vilka:O Hoho, de blev ett kort inlägg idag, men jag kan ge er bilder ist. ikväll/sen ska vi fara på hockey. Vem vinner?Hah
Bilderna är fotade av mig:)
Lite suddiga, men alla är tagna av mig:)

Kommentarer
Postat av: Nelina

Kommentera;);)<3

2009-10-25 @ 10:47:48
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Fina bilder du tagit! Visst har snön försvunnit nu?

2009-10-26 @ 18:12:43
Postat av: Jennifer

Jag läser din blogg! :D

2009-10-26 @ 19:30:32
URL: http://enyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0