Vi får se;D

Hejj<3
Idag är det måndag och jag kom hem från skolan för inte så längesen:) Sista timmen hade vi matte och målpass. Jobbigt... Igår så var jag, min farmor och min farfar i Lövvattnet, vi skulle hjälpa min farbor och hans familj att flytta. Dom har flyttar till ett jättestort hus nu. Och för inte många dagar sen så fick jag en till kusin. Så jag fick se den när vi var och hälsade på:) I förrgår så var vi på Degerbyn på ett 165-års kalas:) Min lillkusin Cassandra var där. Hon är jättesöt:) Sen sov jag över hos min farmor och farfar efter kalaset. Cassandra med.


Jag funderar på att ha en liten bloggpaus... "Men vi får se" Jag säger till om det blir eller inte. Nu förtiden så skriver jag inte så långa inlägg. Men aja:D hihi:]

 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, idag har jag varit på Ikea

2009-10-05 @ 20:10:12
Postat av: Fastrarna

Det är väl världens snabbaste djur kanske??!!

2009-10-11 @ 15:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0