hinner inte... :(

Idag var det ju första skoldagen efter lovet. Och nu förstår ni säkert också att jag är hemma igen!
Dag 1:
Vi kom till stugan den här dagen och packade upp saker. Vi hade rummet brevid min kompis Amanda. Jag var med henne och hennes kompisar Ebba, Nora och Elsa. Elsa är min pappas kusin btw.

Dag 2:
Minns jag rätt så åkte jag slalom med Amanda:) Inte så bra väder..

Dag 3:
Slalom igen, med soligt. och så åkte jag lite skoter på kvällen. Vi åkte till bergstoppen. Det var väääldigt blåsigt...

Dag 4:
Skoter igen, vi åkte till toppen. Sen fikade vi vid en stuga. Det var soligt och roligt:D

Ja nu har ni fått veta vad jag haft för mig under dessa lovdagar.
Hinner inte lägga in bilderna  ikväll men gör det imorrn om jag hinner.
Efter skolan var jag iallafall med Madde Och Wachira:)



Kommentarer
Postat av: Em

Hej Nelina!

Det finns ju någon som fyller år snart...vad tror du hon vill ha för present då?

2010-04-15 @ 21:48:17
Postat av: Miss P

Nu när AIK inte spelar hockey längre så måste du ju ha en massa tid och lediga kvällar att lägga upp snygga bilder på ;)

2010-04-17 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0