första RIKTIGA skoldagen avklarad!

Jo, idag var det ju den första riktiga skoldagen. Och den var rätt jobbig, fast ändå inte. Det var rätt tätt mellan lektionerna och rasterna var inte särkillt långa... Vi slutade 15:00 med textilslöjd. Vi hade också gympa idag, det var kanot. Jag hade aldrig paddlat knot, fast det gick ganska bra, faktist!
Jaja, nu gör jag inte så mycket. Ska nog ta något att äta..♥

Har ingen aning om det är våran förra kattunge, eller Filippa på bilden, haha pinsamt.. Eller jag tror att det är Filippa:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt katt =)

Gud vad man saknar skolan när man läser alla som börjat skolan igen, själv var det 5 år sedan jag tog studenten =) tiden går fooooort!!! så njut så mkt du bara kan av skoltiden =)

2010-08-30 @ 16:30:25
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Miss P

Jag tror att det är min systeryster jag...

Har inte Filipsa en annan färg på ögonen och lite ljusare hår i pannan?

2010-08-30 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0