övernattning

Min uppdatering har kanske inte varit den bästa nu, men igår sov jag hos Vendela. Det var meningen att vi skulle tälta, och visst gjorde vi det! Först såg vi 2 filmer, riktigt bra var dom:) Efter det tog vi hennes dator och gick det tältet. Det var nästan helt kolsvart ute, så vi var inte så direkt modiga. Klockan var typ... 1 eller mer om jag minns rätt? Vi såg en film i tältet, eller efter en stund slocknade datorn, slut batteri. SÅKLART...
Efter ett tag gick vi in och såg nån film, tror jag. Sen blev klockan halv 5, och då gick vi och la oss;) Kul hade vi i alla fall!♥

ska till farmor&farfar senare,

Kommentarer
Postat av: Farmor

Bra veta att du lade dig kl 05 så då måste du lägga dig tidigt när du är hos oss!!!!

2010-08-13 @ 15:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0