11 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG

*jag har aldrig haft magsjuka

*när jag har tråkigt tycker jag att det är kul då det är reklam på tv:n, ousch vad dryg jag känner mig..

*jag tar åt mig alldeles för mycket då jag ser på tv/film.
tex. när jag ska ner för trappen (hemma hos oss) så är jag alltid rädd vid dom sista 5 stegen. Så jag brukar alltid springa/hoppa förbi där för jag tror att någon jagar mig. Det är för att jag såg på "Det Okända" när jag var liten.
+så tror jag att the ring-tjejen bor i vårat hus:$

*jag har världens sämsta minne&fantasi.
jag minns nästan ingenting om vad som hände tex. igår.

*jag föddes i Skellefteå.
okej, det här kanske många visste. Men jag föddes i Skellefteå&bodde i Skellefteå/Hjoggböle. När jag var ungefär 1 år flyttade vi till Umeå&bodde där tills jag var 10år(?). Då flyttade vi till Skellefteå/Ursviken, här bor jag nu&är 12år:]

*jag skriver nästan alltid haha i början av meningar.
inte så mycket här i bloggen, men annars.

*jag skulle aldrig klara mig utan en dator

*jag älskar att fota&vill verkligen ha en systemkamera
men det känns meningslöst att önska mig en i julklapp när jag redan vet att jag inte kommer få en.
Jag har redan fått en dator&en mobil i år.

*jag är vääldigt morgontrött

*jag gillar vintern fast ändå inte
JAG HATAR KYLAN!

*jag är mörkrädd

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag? :)

2010-12-19 @ 15:07:42
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: P

Haha. Den sista visste jag

2010-12-19 @ 21:06:59
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0