Det var en gång, den var sandig

HAHAH JAG HAR NOG VÄRLDENS SÄMSTA HUMOR...^

Idag där vid 3(?) for jag, mamma&pappa till stan, men bara en snabbis.
Vi han kika in på CityKompaniet tvärt, sen gick vi till H&M.
Jag hittade en skjorta&ett par tighst, men lägger upp bilder imorgon.

Sen där vid 4 for vi till Birgit, det var hon som köpte våran kattunge. Vi fick ju 2, och sålde en till henne.
Hon bjöd på middag osv. och det var jättegott! Fast jag höll på att somna efter ett tag, jag var riiktigt trött..
Imorrn äre ju Lucia, då börjar vi kvart över 8 istället. Vi får alltså 15minuters sovmorgon, mycket eller vadå?;)
Sen ska vi till kopparhallen och kolla på någon luciashow.




Kommentarer
Postat av: lovina & pernilla

sv: ja, det är bra med mig, vad ska du göra ikväll?

2010-12-13 @ 15:47:15
URL: http://wilmisberlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0