JAG HITTADE...


...ett gamalt inlägg.
Visst, det är ju kul att gå i 6an, men inte om man tänker på arbetet. Jag har fått en massa nya kompisar efter som att klasserna mixtrades om&folk från en annan skola började på våran skola.
Men det är en sak, Milly. Förut var vi med varandra 24/7 (Hahah Amina..). Alltså hela tiden, varje dag efter skolan.
&jag menar det, varje dag typ. Även fast vi inte hann vara med varandra i mer än en halvtimme så var vi ändå med varandra.
Visst, vi gjorde samma sak varje dag. Men det var ändå kul, huvudsaken var ju att du var där.
Men nu har du flyttat, bytt skola och allt.. Jag är van nu, men det känns ändå tomt.
JAG SAKNAR DIG!

korv/köttbulle, hahah minnen♥

Kommentarer
Postat av: Sara - Only Saras

Hej, du kanske vill vara med på Dagens Blogg på min blogg? :)



Ursäkta om du ser detta som reklam.

2010-12-29 @ 12:31:13
URL: http://onlysaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0