JULDAGEN

Igår var det ju julafton! Har nämt ordet "julafton" rätt många gången dom senaste dagarna tycker jag, men..
Hur som helst så firade jag ju jul i stan på min pappas mosters jobb. Det kändes konstigt i början efter som att vi alltid brukar fira jul hemma hos någon&aldrig på någons jobb. Men det funkade iaf!
Jag blev jättenöjd med alla presenter, lägger upp bilder senare.
Konstigt nog såg faktist inte Kalle Anka, eller det var kanske nån som hann se lite. För tomten kom just då Kalle började.

Nu är det ett helt år tills nästa julafton.. ÅH:(

Kommentarer
Postat av: SOFIAS

det hade jag också :)

2010-12-25 @ 12:30:19
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Finns i Sjön

Vi såg allt att du och småkusinerna blev jätterädda då den farliga tomten kom!

2010-12-25 @ 15:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0