MUNKROBOT ELLER NÅT...


Good mårning eväribaddi:)
Nu hinner jag bara skriva ett snabbt inlägg, för om drygt 70 minuter kommer Vendela&hämtar mig, sen skulle vi till stan och hyra filmer, köpa snacks, hon ska ta hål i öronen+att vi ska hinna äta lunch:D
Kommer bli azum! Anledningen till att vi gör lite av dedär är för att vi ska ha en filmkväll ikväll.
Jag vet inte riktigt vilka som kommer, för det hade Vendela fixat. Sen sover jag också hos henne.
LÄNGTAR!

Nu måste jag bara göra mig iordning, ligger fortfarande i sängen, nyvaken:$
Hinner nog inte skriva mer idag, så det kommer vara ganska låg uppdatering idag.. oj, dedär lät konstigt, men aja:)



Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh vilken gottgris :P

2010-12-28 @ 13:52:44
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0