svaren kommer imorgon!

Igår var jag ju på badhuset. Sen sov Wachira och Amina hos mig:) Vi var vakna tills 3 på natten. Och vi vaknade kring 10 på morgonen. Sen var Wachira tvungen att fara hem... Efter de for jag och Amina till henne och hämtade hennes ridkläder. Lite senare for jag+mina föräldrar och amina till nordanå, och de va nån danssak där. Vi for direkt till stallet sen. Eller iallafall nästan. Vi var på Max innan:)

Imorrn ska jag till Umeå, jag kan tyvärr inte vara med vara med nån av mina klasskompisar som jag hade förr. För jag ska bo hos min faster. Sen ska jag till min andra faster (Emma). Efter de ska jag till hon som jag var hos först (Frida) Men det kommer att bli lika kul ändå:)

Om jag har tillgång till nån datorn så kommer svaren från frågestunden imorrn under dagen. Vi är ju lediga måndag-tisdag:)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Bra jobbat Nelina! Imorgon kan ju du och faster F baka tårta för jag vet någon som fyller år på onsdag;)

2010-02-08 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0