InGa BiLdER iDAg

 Bilden och rubriken säger allt. Jag ska fara och bowla idag. Och det betyder... ja, att jag inte kan lägga upp nyårs-och julafton bilderna idag! Men jag ska försöka att hinna med det nån gång nästa vecka. Alltså typ imorrn eller på tisdag.

Vad kan jag förbättra mig på?-Kommentera!

*Skriva oftare
*Skriva längre inlägg
*Skriva om nåt annat nån gång, och inte bara om min vardag
*Mer bilder
*När jag skriver så ska jag skriva mer detaljerat
*Börja med veckans gåta igen


=^.^=


Kommentarer
Postat av: Izza

ja tkr att du är bra på allt;D vgd?

2010-01-03 @ 13:35:19
URL: http://littlebigme.blogg.se/
Postat av: alicia

varför loggade du ut från msn?:(

2010-01-03 @ 13:42:51
Postat av: Jennifer

SV: ahaa, ahh men de va tiip då jag började med hela Japan grejjen oxå.. Fast mest för att jag var intreserad av vart Miwa kom ifrån tiip, sen började jag att dega Japan >.< höhö, inget speciellt.. Durå? :)

2010-01-03 @ 14:04:15
URL: http://enyas.blogg.se/
Postat av: Farmor

Jag tycker att veckan gåta är något du kan fortsätta med!

2010-01-03 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0