Svar på tal

Idag har jag varit med Wachira. Det var roligt. Annars har jag varit på skolan... Jag har sagt det här förut, och det är att jag inte skriver lika ofta nu. Men jag har inte så mycket tid nu. Fast jag har ju sagt det tidigare...


smart om Skriver inte lika mycket nu...:

Men hallå där; har du svarat på våra frågor eller har jag missat något. T.ex vem är bäst i AIK eller vilken Idol gillar du mest?

Svar: Jag sa förut att ni fick fråga massa frågor. Sen efter en vecka eller nått sånt så ska jag svara på ALLA samtidigt. Som till exempel:

Vad är din favoritmat? pizza eller soppa.

Pepsi eller cola? Cola:)

Men de va bara ett exempel..

Jag hoppas att ni fattar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0