♥Umeå

Nu är jag med Moa, hon kom nyss hit. dadadadodododididibaba..
Jag sa ju att jag skulle lägga in bilderna idag. Men idag var jag med Moa på Eddahallen. Vi var där ganska länge så jag hann inte lägga in dom. Och jag vet inte om jag hinner ikväll för de tar ganska lång tid... + att jag måste gå och lägga mig klockan 9 idag. För ja... jag ska till Umeå imorrn så jag måste vakna klockan 5 på morgonen imorgon. För att jag ska följa min pappa. Sen ska jag vara me Alicia.

Ni kan få gåtan ännu en gång, ingen har ju gissat rätt!

Gåta: Vad skulle hända om man svalde kniven och gaffeln?

Ledtråd: Det har nåt med nån kroppsdel att göra...


Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Jaha nu far du till Umeå alltså; typiskt när jag inte är där:(

2010-01-06 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0