Hur jag skriver..

Vet ni en sak? Jag satt och kollade igenom mina tidigare inlägg från 2009, och då märkte jag en lite intressant sak.
•Förut skrev jag alltid "Hej!" eller något i den stilen då jag började ett inlägg.
•Jag skrev väldigt detaljerat, tex. vilken skolmat vi fick..
•Rubriken var oftast vilket datum det var.
•Jag skrev med stor bokstav då det var ett nytt ord. Så här: Hej Jag Heter Nelina.

Nuförtiden börjar jag nästan aldrig ett inlägg med ett "hej". Jag  skriver inte så detaljerat, rubriken är aldrig vilket datum det är, jag skriver aldrig stor bokstav efter varje ord (såvida det inte är punkt osv. såklart).

Texten här nere↓ är ett av mina första inlägg. Men jag startade ju bloggen i februari 2009 så..

Hej! Idag Är Det En Helt Vanlig Onsdag,,, Vi Hade Livskunskap, Matte, Svenska, Rast, Å Du Vet,,, Lunch, Det Var FiskPinnar Idah, Med Potatis. Men På Livskunskapen Pratade Vi Åsså Hade Vi En Lek/Övning:  Den Gick Till Så Här:´>>> 

Förs Säger 1 Lärare Så Här Till Exempel:  En Hund Får Ta Körkort, Men Då Ska Man Svara " Ja" För Att Ja Betyder Nej, Å Nej Betyder Ja,,. Så Det >>>>>>>Blir väldigt Svårt Ibland (Man Måste Tänka Efter Lite...) Och Så Går Man Runt Å Runt,,, Sen Om Man Svarar Fel Så Är Man Ute Ur Övningen,,,! O:

Vad tycker ni, storskillnad eller?

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Okej, trevligt! :)

hade ni kul då? ^^

2010-07-21 @ 21:54:21
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; vad bra då! :)

2010-07-21 @ 21:59:11
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Justin B

Alltså nu fattar jag ingenting

2010-07-22 @ 00:14:07
Postat av: Em

Typ Huuur Stor Skillnad Som Helst!!

2010-07-24 @ 08:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0