fram&tillbaka

Igår kväll var jag hos farmor&farfar igen ju:) Såg mello där, för er som inte vet så vann ju Anna. Fast jag tror att ni visste det:P

Imorse vaknade jag vid halv 9. Sen vid halv 10 åkte jag å farfar skoter till nåt ställe, ja vet inte men det va iaf i Sjöbotten;) Sen kom pappa och hämtade mig, efter de for vi på Olivers kalas. Maya fyllde år i tisdags då också!
Jag hann vara där i typ 20 minuter, sen åkte jag på ridningen. Vi hade körning, sen hade jag Corlandus, elr jag borstade osv. han:)
Ridningen varade i en timme, sen for jag till kalaset igen:P Klockan typ halv 6 for vi till farmor&farfar igen!

fram&tillbaka,  visst?

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du har haft fullt upp i helgen<3

2010-03-14 @ 19:58:09
Postat av: Faster

Jag har fått en bild på Cassandra före och efter lunch.. Undrar hur Nelina såg ut före och efter lunch?!

2010-03-15 @ 10:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0