Hockey

Igår skrev jag inget. Men efter skolan följde jag med Vendela hem, minns inte riktigt vad vi gjorde. Men vi satt lite vid datorn osv:]
När klockan kanske var kvart över 6 gick jag hem. Det är ungefär 2km, sen var det iskallt! Det har snöat, igen.
Sen åt jag middag, efter det for jag till Madde för hon skulle ha filmkväll. Vi såg Twilight, New Moon sen var det några fler filmer. Jag&Vendela var vakna till typ 4. Sen sov vi kanske till halv 7(?).
Såg en film till 9 imorse, sen for vi hem. När jag kom hem somnade jag, och jag sov till 13:30:$

Nu är jag hos farmor&farfar och ska strax på hockey.
Ni som läste allt dedär, guldstjärna till er!;) haha

bild från farmor&farfars dator

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Katt på kantarellspaning ser jag!

2010-10-23 @ 20:36:56
Postat av: Miss P

Vilken snygg Katt!!

:-O Får du vara uppe så länge?!

Var också på hockey, men AIK förlora. Hata Lule...

2010-10-23 @ 22:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0