UMEÅ<3<33<3<3<3<

Idag har jag ju varit i Umeå hela dagen. Har tyvärr inga bilder från dagen så ni får nöja er med text;)

Vi kom fram till Umeå drygt 11 imorse, sen gick vi omkring på stan tills vi blev hungriga. Vi åt på Subway och det var gott, som vanligt.
Efter det fortsatte vi våran runda på stan, och det slutade med att jag fick med mig 2 tröjor och lite klämmor, det behövdes!
Vi tog bussen hem 20 över 4, det var helt klart kung i bussen. MOHAHAHAH.
Fast hela dagen var i och för sig(?) kunglig.

När vi var framme i Skellefteå vilket var halv 7 ungefär åt jag, sen åkte jag till Vendela igen. Vi cyklade först till OK, vi tänkte se om I Taket Lyser Stjärnorna fanns att hyra där. Fast den fanns inte så vi cyklade hem till henne igen. Då fick ju skjuts till alba, men filmen fanns inte där heller. Då bestämde vi oss för att ta hem Letters To Juliet. Vi hann inte se så värst långt, för jag skulle hem typ 10 och då hade vi just slagit på filmen(A)..

MONKI


BIKBOK

Dom är mycket snyggare i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. typ inget du då<? :D<3

2011-04-20 @ 00:07:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, älskar i taket lyser stjärnorna! :)



Ps. har du lust att delta i min utlottning om en fylld goodiebag med spa prylar? helt gratis och delta gärna här: http://robinhoods.se/2011/april/vinn-en-goodiebag.html#comment :)

2011-04-26 @ 11:23:59
URL: http://robinhoods.se
Postat av: E

Mäe...blir nästan besviken att du inte tog kort på mig när ni var förbi :-P

2011-04-29 @ 18:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0