LÅNGT INLÄGG MEN THAT'S IT

Jag vet att jag inte har bloggat sen i förrgår men,

I torsdags var jag som sagt på hockey med Elsa och Amina. AIK spelade rätt bra.
I pausen mellan första och andra perioden gick branlarmet igång och typ alla var tvunga att gå ut, läskigt:$ Det var hur som helst en handske som började brinna, så det var inte direkt farligt.
Det var en lååång match, på 5 perioder. Så själva matchen slutade drygt 11, så jag var hemma kanske 12. Det var därför jag inte skrev då jag kom hem, som jag sa att jag skulle göra.
Vi krossade Färjestad med 3-2, det var bra! Färjestad är bra, riktigt bra. Fast AIK är bättre.

I fredags slutade jag halv 4, och hade HK som sista lektion och vi hade prov. Det gick bra, fast mina bröd blev inte klara.
På kvällen fick jag skjuts till Vendela, typ halv 8. Vi kom på att det var disco på Örjans så vi fick skjuts dit. Discot var kul, kanske inte världens bästa men det funkade:)
Vi var där till typ 11.

Idag vaknade jag vid halv 9, sen åkte jag, mamma och pappa till Sörträsket tror jag att det hette. Det var någon pimpeltävling där, fast jag fiskade nästan inget.
Men alla fick ändå priser, jag fick en vattenflaska:$
Den slutade 1, så då åkte vi hem halv 2. Jag sov hela vägen påväg hem, skönT.
Jag duschade då vi kom hem, sen åkte jag och pappa till farmor och farfar där vi såg på hockeyn på tvn. Det blev förlust till AIK, tråkigt. 5-3 till Färjestad..

HAR ABSOLUT INGA BILDER ATT VISA JUST NU..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0