JAG FOR TROTS ALLT TILL SKOLAN IDAG

Skolan idag var okej, hade egentligen bara 4 riktiga lektioner. Fast på både so'n och engelskan såg vi film och det var samma film. Jag var inte med på gympan efter som att jag var sjuk igår och förrgår, så jag satt uppe på "läktaren" och vaktade en massa mobiler och såg när klassen körde volleyboll.
Jag slutade direkt efter no'n vilket var 13.20, tidigt. I våran klass slutar typ alla olika tider beroende på vad man har för lektion, men Amina är en av dom som har likadant schema som mig.
Jag&Amina hade ingenting att göra medan vi väntade på dom andra i någon timme, till halv 4. Då gick vi till konsum och köpte lite, mest marabou om man säger så:$
Sen gick vi tillbaks till skolan och väntade ett tag, sen slutade resten och då gick vi med Vilma, Elsa&Cornelia till kopparhallen och skulle se på Vilmas&Fridas träning osv, och vi såg den en stund:]
Sen började jag traska hem där vid 5 och sen dess har jag gjort allt från att vila till att plugga och sen har jag ringt till farmor och pratat en halvtimme med henne för vi har ett typ skolarbete tills på onsdag om någon jobbintervju eller något..

Ojoj, jag känner att jag är alldeles för dryg med ett för långt inlägg och ingen bild..

Kommentarer
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Okej, haha det har jag med, har inte tagit bort ett ända inlägg XD

2011-02-21 @ 22:43:06
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0