KORT DAG, RIKTIGT..

Åh jag är riktigt avundsjuk på Amina just nu, för hon åkte till Thailand idag, så härligt!
Men dessutom kändes det jättetomt&tyst idag på skolan..

Jag hann inte skriva någonting imorse, för jag hade fullt upp med att göra klart planschen med intervjun vilket tog hela morgonen. Vi började 12.10 [LÅNG SOVMORGON?] fast helst skulle man äta lunch på skolan halv 12 men jag kom till matsalen ungefär kvart i 12 så jag hann just precis äta lite.
Efter det hade vi en kort lektion med våra mentorer och så skulle vi "redovisa" jobbet om intervjun, det gick väl bra antar jag:] vi slutade halv 2, så med det kan jag säga att vi hade en riktigt kort dag idag!

Efter skolan var jag med Cornelia, Vilma och Vendela. Det första vi gjorde [bortsett från Vilma som spelade hockey] var att gå till kopparhallen där vi såg då tjejhockeyn spelade en match mot KAIF, och dom vann riktigt stort och kom dessutom till final:D
Efter det gick vi, alltså jag, Cornelia och Vendela till grottan och var där ett tag tills Vilma var klar. 
På grottan hände det inte direkt någonting intressant och vi var bara där ett tag för sen for vi till Vendela och var där. Cornelia for hem efter att vi hade fikat men jag och Vilma stannade till ungefär kvart i 6. Då började vi gå hem men stannade på kopparhallen för att värma oss ett tag, men hon stannade där så jag fortsatte hemvägen ensam.
Okej, dedär blev mest bara komplicerat och långt men kbry:]

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hur mår du idag?^^

2011-02-24 @ 13:37:21
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: elinn

jadå den var riktigt bra! :D

2011-02-24 @ 16:56:54
URL: http://elinnjl.com
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥

Mini fototävling på min blogg!:D Var gärna med!:D

2011-02-24 @ 17:19:17
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0