JAPPCHECK

HEJ BLOGGEN thihi,
imorse var vi ju som sagt tvugna att stiga upp klockan 9. Halv elva for vi till Lövvattnet till min farbror, kusiner osv. Vi fikade där, som jag redan har berättat. Det var fikabuffe så fikade mycket, hehe. När vi skulle hem stannade vi på en camping där man fick testa att volta med en bil (alltså det var en speciell bil som snurrade(?). Bilen var alltså uppochner) Det var riktigt kul, jag och Vendela dog av skratt.
Vi åkte till stan efter det, pappa köpte lite saker och jag fyllde på mina gratis(!!!!) Sen köpte vi mjukglass och gick till älven där vi åt den.
.
Vendela följde mig hem sen. Vi myste med Filippa och satt vid datorn, sen for hon hem.

Kommentarer
Postat av: sarah

Jodå det e toppen :D!



vad händer hos dig ikväll då? :)

2011-07-13 @ 19:05:04
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: emma

hejsan , jätte fin blogg !

sökte på hejhej.blogg.se och hittade din blogg på en kommentar !

2011-07-13 @ 19:14:39
URL: http://tizwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0