FINNFORS

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar, men det har ju varit midsommar och så har jag inte haft tillgång till dator på ett tag.

På midsommar dagen (om det heter så?) for jag och pappa till Finnfors för farmor&farfar+ två till i känner campade där. Farmor&farfar hade med sig husvagnen.
Vi bodde på Finnforsbadet, det är som en strand. Men jag tog inte ens ett endaste dopp, jag doppade bara fötterna. Jag och pappa sov där, i deras husvagn.
Det fanns väldigt mycket blommor&sånt att ta kort på, så ni får bilder imorgon.

Igår vaknade jag ganska tidigt, halv 10 kanske. Sen for vi till ett ställe, minns inte vad det hette.
Men vi fikade osv där, några fiskade. Det började spöregna. När det hade regnat klart packade vi ihop och åkte till husvagnen igen.
Sen åt vi lunch/middag, och efter det tog jag en powernap. Vi åkte hem vid 5, då följde jag farmor&farfar hem till dom.
Så det är där jag har sovit inatt. Imorse vaknade jag vid nio, eller farmor väckte mig rättare sagt, helt amazing.
Jag åt frukost, sen tog jag mig en dusch, sen åkte vi och hämtade tomater, sen åt vi lunch, och nu sitter jag här.
Ska snart gå ut tror jag, det är ju jättefint väder idag.

arkivbild

Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

hihi aw, söt du är :D

2011-06-27 @ 16:53:28
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

--------

Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med ADD Uppmärksamhetsstörning och hr jag tar mig igenom min vardag sedan jag fick diagnosen.

2011-06-27 @ 17:13:21
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: sarah

vad fin bild :)!

2011-06-27 @ 17:17:33
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0