FORTF MOBILBLOGG, OM IDAG

Okej, dehär får bli som en del 2 av det andra inlägget, liksom. Idag; jag vaknade klockan 7, eller jag var tvungen rättare sagt. för jag skulle ALDRIG vakna frivilligt så tidigt, på en lördag dessutom. Jag&mamma hade iallafall planerat att åka till Luleå till några som vi känner. Vi började våran bildfärd nångång efter halv 9. Det var jobbigt att sitta i bilen, trött som jag var. Jag somnade då inte. Vi var framme här i Luleå kanske 11, fast vi körde typ vilse:$ direkt vi kom hit åkte vi till dom vi känner, sen nästan direkt efter det åkte vi in till stan med dom. Först åt vi på en thairestaurang, gott. Efter det gick vi till en affär, bara en. Jag fick ändå med mig en sak, inget speciellt men. Det var ju rea;) När vi var klara där åkte vi till någon slags skola där det var sagolördag(?) fast det var ju tänkt till Kevin, asså dom vi är hos's barn. Han är bäääst! Han är iallafall 3 år, för er som ville veta. På dedär sagolördagen fanns det lite olika saker att göra, fast vi fikade bara sen åkte vi hem. Nu ligger jag i deras soffa som dom har bäddat ut, funderar snart på att sova, är riktigt trött efter som jag vaknade typ 7 imorse ju. Imorgon åker jag&mamma hem, känns lite trist men ändå skönt att få fara hem. Jag ska KANSKE på hockey, om vi hinner. Btw, när jag kommer hem ändrar jag nog den här texten. Asså jag kommer fixa det med raderna osv, blir enklare att läsa då:]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur bloggar man från mobilen? :*

2011-03-20 @ 10:16:55
Postat av: Sandra - Fotbolls"fru" & Fotograf

Var matchen bra?

Kram

2011-03-20 @ 21:20:04
URL: http://skfoto.nu
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej, ja :)!

2011-03-20 @ 21:29:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

2011-03-20 @ 21:30:33
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0