MIN LÅTSASFRU

För ett tag sen kom jag hem från bion med Vendela. Filmen var jättebra, egentligen inte så ovanlig men den var bra. Sen var den rolig också.
Den var ungefär 2 timmar, så den var ju rätt lång osv.
Men iallafall så rekomenderar jag den!

Imorgon är det egentligen den första riktiga lovdagen, det känns toppen. Man kan liksom bara gå omkring och njuta av att inte göra någonting, bara ta det lungt, inte behöva tänka på läxor eller nåt jobbigt, allt är perfekt!
Det är det bästa med lov, tycker jag.

[blogg.se vill inte sammarbeta, det  f u n k a r  inte att lägga in bilder]


Kommentarer
Postat av: Julia

skönt o höra, jodå det är bra med mig också :)

vad ska du hitta på imån då?

2011-03-06 @ 21:57:47
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0