15

I fredags fyllde jag som sagt år, hade en jättebra födelsedag trots att de var skola och allt. På kvällen var jag med vendela och sov hos henne, jättemysigt som alltid. Igår när jag kom hem fick jag världens bästa överraskning av världens finaste personer, åh visste inte ens vad jag skulle säga. Längesen jag blev så glad och jag blev verkligen chockad när alla ba stog där. Fick en jättefin tårta och presenter också, älskar er allihopaaa♥♥ Idag har jag varit hos mamma och firat min födelsedag lite i efterskott, vi gjorde om i mitt rum, åt godaste middagen och bara myste♥ 
(det här skulle upp igår)
 

Kommentarer
Postat av: moa

de är du så värd finaste,älskar dig med<3

2013-04-29 @ 17:36:38
URL: http://moasvanborg.blogg.se
Postat av: anonym

kan du inte visa vad du fått i presenter? :)

2013-04-30 @ 15:31:02
Postat av: finns i sjön

Det var så kul att vara med på överaskningskalaset!!

2013-05-01 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0