I'll stay as long as you don't push me away.

Har inte skrivit på länge nu men har inte varit hemma nåt så de är därför. Hade det iallafall toppen på nyårs med mina vänner hos jennifer, sen sov jag hos farmor och farfar och skulle egentligen hem dagen efter men det blev att jag stannade i några dagar till, och på torsdagen följde jag me dom till umeå och då stannade jag där och bodde hos frida tills igår. Och igår på dagen kom amina och cornelia till umeå och vi gick på stan och såg hockey sen tog vi bussen hem till skellefteå vid halv åtta. 
 
Idag fick jag äntligen träffa min efterlängtade vendela, hon har varit här idag och ikväll kom vilma också. Dom for för ett tag sen och nu hade jag tänkt försöka sova, måste försöka vända på dynget vilket aaaldrig kommer gå..
haha lägger upp fler bilder imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0