27 juni

Längesen jag skrev sist, kommer knappt ihåg vad jag har gjort den senaste veckan men på midsommar var iallafall jag, vendela och sofia var hos sofias kusiner. Vi badade badtunna, åt massa gott osv, och det var hur mysigt som helst Tog årets första dopp ute också:)))))
Just nu befinner jag mig i rumäninen, vi kom hit på natten till tisdag så vi har varit här ett tag nu. Vi stannar i typ två veckor till och kommer hem den 10onde juli. Kommer nog inte blogga då jag är här men vi får väl se, jaja nu måste jag kila hejdå♥
 

Kommentarer
Postat av: Sjön

Får höra och se hur ni haft det när ni kommer hem! F & M hälsar och viftar på svansarna. Miau miau.

2013-06-27 @ 20:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0