What comes around goes around

Började den här dagen med att försova mig, fick ju sova längre men hatar verkigen att stressa på morgonen fast jag gör det varenda morgon, speciellt idag haha. Efter skolan for jag och vendela till gymmet och när vi var klara ringde pappa och sa att jag skulle på moppekurs om cirka en timme så skyndade mig hem, åt osv sen tog jag bussen till stan och hade moppekurs. Kom hem nångång efter åtta så har inte hunnit göra nåt annat ikväll. Kom just på att vi har sovmorgon imorgon också så får sova många timmar inatt, vääldigt behövligt.

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Så spännande!!

2013-05-07 @ 21:30:52
Postat av: Anonym

Ser ut som Mimmi har tänkt hoppa på dig eller nått.

2013-05-08 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0