Sommarlov

en massa bilder från den senaste månaden
Jag må ju vara en av dom värsta på att blogga haha, känns som att jag skriver en gång i månaden om ens det. Jag fick sommarlov för 3 veckor sen men under dom veckorna har jag mest bara jobbat. Idag gjorde jag bort min sista jobbdag så nu har jag sommarlov på riktigt och det är fruktansvärt skönt! fast jag kommer sakna alla gulliga gamlingar:( annars har jag hunnit vara på stadsfesten, gått på bio, haft en jättemysig midsommar i vendelas stuga och dom senaste dagarna har jag varit med sofia nästan varje dag och igår umgicks jag med hon och elsa vilket var jättetrevligt ♥

Kommentarer
Postat av: Finns i Sjön

Ååh, äntligen! Som vi väntat på nya bilder och inlägg!!

2014-07-06 @ 19:48:15
Postat av: UmuUme

Kul att få se sommarlovsbilder :-)

2014-07-07 @ 15:50:33
Postat av: sofia

hahah är blommorna de vi gav till mr A??? :$:$$$$

2014-07-14 @ 18:32:52
Postat av: Lucky

Kolla vilken fiin katt
https://youtu.be/q2T1EqYNee0

2016-04-24 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0