Bästa

Ååååh vet inte ens vars jag ska börja men i fredags for jag och sofia till night flight, egentligen skulle vendela också följa men hon var sjuk så det var jättetråkigt verkligen:( vi for iallafall dit för att se bästa ken ring (!!!!!!!!) Han uppträdde strax efter åtta nån gång och han var verkligen grym. Efter konserten hade jag och sofia så himla tur så vi fick följa med till ett rum där de intervjuvade honom, han hade väldigt bråttom för han skulle uppträda på folkparken efteråt, men sofia hann ta kort med han iallafall!!!1 sen rörde vi honom också hahah gud låter jättetöntig nu men det var verkligen coolt och nu känner jag att jag kan dö lycklig iallafall ♥♥♥♥
Hasfhdfsdfdf fattar fortfarande inte att vi ÄNTLIGEN fått se han på riktigt nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0