Tjollahopp Tjollahej!

Hej igen!
Jag kan säga att jag är hemma och är sjuk nu..imorse tappade jag nästan rösten...=O Men nu har jag inte ont längre =) Imorrn ska jag ju inte till skolan (det ska väl inte nån göra?) Och på måndag har lärarna K-dag (jag vet inte om det heter, och jag vet inte vad det är för nåt heller xD) Haha, men om några timmar ska jag till Piteå tror jag! Hihi:) Jag har tröttnar på min design nu!!! =( Den är tråkig också! Men som sagt...VEM ÄR DET HÄÄR??!!:
 Ledtråd: En tjej som sjunger...
Aja....Blogg-pausen kommer snart..Kanske om en vecka elr så...

Bajbaj H-ä-l-s-n-i-n-g-a-r Newiiina

Kommentarer
Postat av: Emma

Emma gissar att det är Amy Diamond!!

Väldigt fin bild tycker jag!!

2009-04-30 @ 18:36:39
Postat av: fwiida

Ha det så trevligt i PWiiteå? Bada? Själv ska jag vara kvar i Psume.

2009-04-30 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0