där var du snabb!

Hej, grattis! Alltså till min farmor, jag tror att hon är smartast i Sjön! Haha, hon gissade rätt på veckans gåta!
Rätt svar: Brandbil. (om du inte vet vad gåtan är så kan du kolla i min förra inlägg)
Idag ska jag och Moa vara på matfesten, vi ska vara vmed på en tårtkurs:) Jag och mina föräldrar var där igår kväll.
Och ja, det var samma saker som förra året. Jag var där med Moa förra året också faktist! Haha.
Nyss beställde jag och min pappa mina skolfoton. Jag fick en bild på mobilen, så nu vet ja hur det ser ut, jag ser jättekonstig ut!! Idag är det ju lördag, det är jätteskönt me helg;D Nu lyssnar jag på P3 star, kanske inte världens bästa kanal men...Svennebanan var nyss:)
Jag kommer inte med en ny gåta idag. Men kanske imorrn;) Fast du måste ändå kommentera innan du går! Kom ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Svennebanan

P3 är mycket bättre än Rix

2009-08-29 @ 16:51:48
Postat av: Matfestbesökare

Raaaap. Orkar inte kommentera för jag är så mätt...

2009-08-30 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0