+++

Hej:)
Om ni undrar varför jag inte har skrivit på länge så äre för att Cornelia har haft övernattningsparty, i förrgår va de, och igår va jag med henne:) Och vi skötte om Oliver för att hans föräldrar skulle till akuten, i början grät han, men sen gick det jättebra;) En skrattande pojke alltså. Men iaf, jag å Cornelia var i nån lekpark då så började en hund att gnälla inte så långt bort från där vi va. Sen kom typ en rullande boll, haha låter lite konstigt men,,, Aja, då sa ja det till Cornelia, då letade vi typ jättemke, men vi hittade den inte! Då fick vi ju leta mera, vi skulle hitta bollen till den stackars hunden och tjöt!
Men tillslut så gick vi till huset där hunden bodde, och lite nerför backen så låg bollen, den lilla tennisbollen som hunden tjöt efter. Vi fick veta att hunden hette Figgo iaf. Och att Figgo brukade putta ner bollen med nosen och vänta tills nån hämtar den, så sött! Sen for vi till en till lekpark,
Men nu orkar jag inte skriva så mke mera för idag. Vi hörs:)

Kommentarer
Postat av: Namn

Nu var det ju jättelänge sedan du skrev på bloggen.

2009-08-13 @ 17:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0