20:e Februari,,, Hej

Hejhej :P Idag Såg Vi Juh Filmer, Å Jag Såg Ju På Matilda, Det Läste Ni Väl Säkert i Förra InLägget,,, Om Ni Inte Har gjort det så säger jag bara att där står det hur det går till, elr det kanske var förförra inlägget,, (Skrev 2 igår)  Sak Samma, Matilda Var väl okej, men ganska bra faktist :D Det Var En Kort-Dag Idag (10 i 1) *Skönt* Och Det vart pytt i panna till lunch. Idag Blir det en bild, (Bra)
 Vi åt pytt i Panna, men inte det här, Hah, Jag har skrive mer!
Vi Såg Ju Matilda, Om ni undrar hur hon ser ut så ser ni:  Det Är hon...  Jag vet inte vad jag ska skriva,, Jo! Här Kommer Lite blogg-tips!
1. www.jagochmittliiv.blogg.se (Min bästis)
2. www.lillsebb.blogg.se  (Felicia)
3. www.enyas.blogg.se  (Jennifer)
4. www.asianlivinginsweden.blogspot.com (Min mamma)
5. www.tarzanoja.blogg.se (Olivia)
6. www.juiliia.blogg.se (Julia)
                                                                         Det var mina tips!  Gå In på dom vetja! (Dom är superbra!)
En Snäll kompis ska:
Tala sanning, inte skvallra, vara snäll, hjälpsam, dela med sig, ha humor, Och mkt mkt mer!!! Alla mina kompiar gör allt det som jag skrev´! Bra va? Här kommer en saga!::::
 Sagan Om Rock-Tjejen!
Så Här Gick det till när en helt vanlig tjej vart rock- tjejen! Tjejen var ett vanligt barn som hade många vänner o kläder i olika stilar. En dag gick tjejen in i sin gardorob o kollade vad som fanns, (Hon hade bestämmt sig att byta stil.)När hon hade hittat några kläder provade hon dom, o det vart väldigt bra! Men hon ville oxå bete sig som stilen, o det var rockstilen, hon visste inte hur hon skulle göra men sen kom hon på det. Hon vart en elaking!!! Men hursomhelst. När tjejen hade betet sig så i ungefär 4 dagar så började hennes kompisar att tycka att det vart för mkt! P.G.A att hon hade förstört allas handdockor till en teater! Efter att tag sa en av hennes Vänner att det var dumt att göra såå, Men Tjejen lyssade inte. Dagen därpå gick lika dåligt som dagen innan, Men under nästa natt drömde hon att hon betedde sig dubbelt så dumt som hon gjorde, sen förlorade hon  alla vänner, kläder, ja, allt. Till o med hennes mysiga grotta. Så på morgonen förändrades hennes beteende helt, hon var snäll och hade ändå samma "Rock-Stil!" Alla blev glade och hade en fest. Den slutade med att alla sov i tält o under natten drömde tjejen att hon fick till baka alla saker som försvann i förra drömmen! På morgonen berättade hon för alla vad hon drömt!
Slut.  Så nu vet du. Om du byter stil har du 2 val!
1. Bete dig som ditt vanliga ja.
2. Bete dig som stilen änen fast den är dum!
Jag Valde den första!                           En  berättelse skriven av Nelina    ????????

Så, nu har jag väl skrivt tillräckligt?? Yep :) >Tror nog det!   Skriver kanske senare,, herrå               //N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0