Hur säger du?

Hej! Idag var det skola,,, :O Vi åt 'Tunnpankaka' Elr Plättar,,, Man Säger olika! Idag är det fettisdagen, Hur Säger du? Fet-Tisdagen elr Fettis-Dagen?? Det stavas ju likadannt så man får säga det hur man vill! <Jag säger Fet-Tisdagen> Komentera! Jag delar ju ut choklad bitar till ni som vill ha det, och jag kan säga att det finns 21 st kvar!!! Och om ni inte hur nu ska göra för att få en så får du läsa igenom min andra inlägg! För då hittar du det kanske! Jag har inte ätit nån semla idag än, men ska göra det ikväll, min pappa har namnsdag idag! Så det passar ju bra, för då äter vi ju semlor på hans namnsdag! Grattis! ´Som ni tidigare har sett så har jag ju lagt ut min kompisars bloggar i ett av mina inlägg! Kolla in det inlägget om du inte har gjort det! Men nu har jag ett nytt blogg-tips!! den heter hallstens.blogg.se (Jennifer) Den är oxå jättebra!! S kolla in den!! Här kommer en bild på en semla!
Gott_med_semla! Jag tog det finaste jag kunde hitta,,, Men hursomhelst,,, Idag hade vi skidor, det var vaarmt... :O Förra gången vi åkte skidor var det jag å några till som åkte i skogen, när vi skulle upp dit så var det en lång å hög backe, så det var ganska svårt att ta sig upp! Mendet gick bra, å när vi hade åkt en bit så vände vi, å när vi skulle ner så fskulle vi ju åka ner för den backen! Jag var lite små skraj, men det gick bra, men efter att man hade åkt så skakade benen! Me idag gick det faktist jättebra!!!! Men nu vet jag inte vad jag ska skriva igen!!!! Jaja, nu ska jag gå,, hejdå!                                                                                   //N

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja visst är det gott med semlor:)

Bra att du tränat åka skidor när du snart ska

till fjällen.

2009-02-24 @ 16:51:28
Postat av: Nelina

Ja, det är bra!

2009-02-24 @ 20:15:04
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0