Söndag den 22 februari

Hejhej! Idag är det söndag, Och då kan jag berätta att det finns 23 chokladbitar kvar!! För ni kommer väl ihåg att om ni kommentarar och skriver att ni vill ha en chokladbit så får du det!! Å 2 stycken har frågat! Vem får den sista biten? Vem hejade du på i melodifestivalen? Jag såg inte hela för att när vi kom hem så gick vi till våra grannar å satt ute på deras gård å värmde oss framför elden!Sen gick vi in å såg på melodifestivalen,, ;D Vem tyckte du ver bäst den här gången da?  Komentera!! Melodifestivalen! =Bra Jag kommer inta på nåt mer jag kan skriva nu tror jag,, elr vänta,,, Jag Ska nog FÖRSÖKA skriva en dikt om melodifestivalen.
Melodifestivalen
Melodifestivalen 2009 Slutar det klockan tio? På Lördag kvällarna, får man ro i sitt lilla bo. Med familj, släkt å vänner, bara dom jag känner! I Melodifestivalen vill många sjunga och komma vidare till globen, fast det är inte alltid det går, på grund av den långa vägen mellan buskar å snår. Annars är det bra att komma till andra chansen, det är i alla fall roligare än att jobba på branchen! Det Var det jag ville säga, melodifestivalen 2009, Slutar det klockan tio?

Det var min dikt! Jag är inte bra på att komma på såna, det tar så lång tid! Så det vart kort! Rimmade det?? (Stavning?) Jaja, Nu ska jag skriva en dikt om min katt!
Filippa
Filippa är min katt, hon brukar komma på spratt, föör hon är busig, å tjusig! Hon hatar det, ja, att åka bil! Men Hon gillar faktist fil. Hon är bortskämd, men  ej klämd! Hon äter chips, knäckebröd, fil, gröt MEN hon hatar att vara blöt! MJAU, säger hon, för hon är ju en katt, som gillar att hitta på spratt!

Det vart oxå kort! Men Nu kommer jag inte på mer att skriva! Herrå! See u soon!                      //N

Kommentarer
Postat av: Nelina

Vadå chokladbitar? Både Emma och jag tycker mycket om choklad.

Du är duktig på att skriva dikter; om några år kan du skriva och skicka in till Melodifestivalen:)

2009-02-22 @ 14:50:36
URL: http://nelinalnidberg.blogg.se/
Postat av: Farmor

Konstigt va? Jag skrev ju förra kommentaren och inte Nelina som det står som avsändare ^.^

Vadå chokladbitar? Både Emma och jag tycker mycket om choklad.

Du är duktig på att skriva dikter; om några år kan du skriva och skicka in till Melodifestivalen:)

2009-02-22 @ 14:53:41
Postat av: Fwiida

Här kommer min dikt; Ute är det snö. Å jag vill inte ha knäckebröö..d Utan choklad duger gott. :)

2009-02-22 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0