Torsdag den 26 April!! Nee, jag bara skoja! 26 Februari

Hejhej Alla! Jag fyller år den 26 april!!! Men det är ju den 26 Feb idag! Inte Apr! Det var som vanligt skola, vi åt,,, jag tror det var köttgryta *inte god* Hihi! Men snart är det sportlov, och då kanske jag inte skriver så mycket, för jag har inte tid,,, < men på skolan idag hade vi som vanligt rast, å lunch, sen hade vi oxå, SO, matte å nåt mer,,, men jah kommer inte ihåg det,,,  Dagens bild blir på en köttgryta, men inte på den vi fick idag,,, :O
En köttgryta bara!Jaja, hejdå ska inte skriva mer nu,,, Ses    //N

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ska jag göra dig nyfiken? Jo jag har redan köpt

en födelsedagspresent för någon som fyller år

den 26 april:)

2009-02-27 @ 09:27:56
Postat av: Nelina

vad är det?????????

2009-02-27 @ 15:18:37
Postat av: Farmor

Hoho! Det säger jag inte^:^

2009-02-28 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0