Vårat Hus!

Hejhej! Hos Mig Ser Det Ut Så Här: Vi Har En Hall,, Färg: Typ Vit, Med En Byrå, En Bred Garderob Å En Smal Garderob, Vi Har Oxå Ett Pannrum, Det Är Litet Å Mörkt! Man Kan Ha Det Som En Mitt-i-Mellan-Värme-Bastu! Vårat Kök Är Ganska Litet, MenDet Behövs Inte Ett Större,, Det Finns Dett Som Behövs! I Vardagsrummet Har Vi 1 STOR Soffa, (Som En Säng) Å En Ganska Liten,,, Sen Har Vi Ett Matrum Oxå. Där Har Vi En KakelUgn, Ett Bord Med 6 Stolar Å Filippa Har Sin Säng Där! (Hon Brukar Sova Framför Elden) Och Så Har Vi 2 Skåp Där... Sen har Vi En Toa,, Den Har En Dusch En Toa, Och Lite Till, Det Finns Typ En Harry-Potter Där (Under Trappen Alltså! Nu Ska Jag Berätta Om ÖverVåningen! Jo, Först är Det En Liten Hall, Där Finns Det 1 Dator, En Keyboard, Inge Mer Tror Jah, Sen Finns Det En Pytte-Liten Toa- Det Går Typ Inte Att Sätta Sej Där,, Jo Det Går Ju, Men Det Är Trångt! Sen Har Vi Ett Allrum, Där Spelar Vi Wii, Åsså Finns Det En Till Dator Där! Sen Kommer Mitt Rum, Det Är Ganska Litet, Men Det Räcker iaf För Mej! Jag Har 2 Rum Till Brevid Mitt Rum, Ett Som Är En KlädKammare Å En Som Är Ett Förråd,,, Förrådet Är Långt Å Trångt, KlädKammaren Är Liten, Men AnvändBar! Mina Föräldras Rum Är Ganska Stort, Det  Har 2 Garderober, 2 SängBord Å En Säng SåKlart! Sen Har Dom Oxå En KlädKammare! Men I Deras Så Finns Det SängLakan, Dammsugare, Å Mkt Mer,,, :D Japps, Nu Har Jag Skrive Om Vårat Hus! Bara Gården Kvar! Gården Är Liten,, Med Ett Soldäck, Garage, VedFörråd, Å SyrenTräd, Å Några Slags Bär! Du FÅR FORTFARANDE VÄLDIGTGÄRNA KOMMENTER i Bloggen! Bläddra Ner, Läs Mina Andra InLägg Kolla In Mina Kompisars InLägg, Och Njut! För Att Nu Ska Jag Läsa Andras Bloggar, Och Njuta! Herrå"! Ses Imorrn!!!!

Kommentarer
Postat av: Estee

Oj, vilken hus du har!

2009-02-19 @ 12:05:39
URL: http://asianlivinginsweden.blogspot.com/
Postat av: cippe

gillar ditt hus =)

2009-02-19 @ 12:09:32
URL: http://joakimrosdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0