Hallå hallå!

Hej,
Jag kollade på Statistiken i bloggen. Eller vad det nu heter? Men sak samma. Jag kollade på Statistiken och då blev det inte lika roligt längre,
Jag hade bara fått en besökare per dag... Det innebär att det är en person som läser i bloggen- JAG. Jo, juste.
Men det är inte så konstigt, för att det är ju SOMMAR! Men på vintern får jag nog fler besökare!

Sen ska jag kanske fara och bada på EddaHallen. Det ska bli skojigt om det blir av. Men jag skulle bara skriva ett inlägg och min mamma lika så. Sen packar vi. Sen far vi!

Förresten, Godmorgon, eller klockan är kvart i 12, men jag vaknade faktist klockan 11 av någon konstig anledning...
Och har ni sett att man kan översätta min blogg till olika språk, så det går lättare om man te x. kommer från Norge eller nåt sånt. Fast jag läser inte norska bloggar, så jag tror inte att dom läser svenska bloggar...

Det blev ett ganska långt inlägg idag! 
Skriver mera ikväll tro ja! 


Kommentarer
Postat av: Farmor

Hallå där!

Jag brukar faktiskt läsa din blogg varje gång du skriver:)

2009-07-06 @ 18:07:03
Postat av: Emma

Jag tror att det är smart att göra inlägg i Facebook (som din mamma brukar göra) varje gång du skriver i din blogg...för Facebook är en sida som flera går in och tittar på dagligen. På det viset tror jag att du kommer att få fler besökare på din blogg!!

2009-07-06 @ 18:48:29
Postat av: Nelina

Okej, jag vet inte om det går på blogg.se

2009-07-07 @ 12:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0