Ingen bra rubriik

Heej
Nu ska jag snart till Anderstorp för vi är bortbjudna på middag. Idag har jag varit ut med båten med mina föräldrar. Vi fiskade, men ingen fisk visade sig för oss...
Bra, för att jag gillar inte att fiska, iaf inte så mycket. Ehm...Jag vet inte riiktigt vad jag ska skriva... Men det gör inget.
Min pappa håller på att göra nått med någon sladd som vi har (vi har trådlöst nätverk) och om man trycker på en knapp så funkar inte tv`n och internet. Så ja, men nu fukar det äntligen!
Haha, det varade kanske i 10 minuter.



Hejjdåå!

Kommentarer
Postat av: Frida

Är "Harpers Island" så bra som din pappa säger?

Nu ska jag iaf se första avsnittet.

2009-07-13 @ 19:12:12
Postat av: Frida

Helluu!! Vart försvann min förra kommentar?? Har iallfall sett första avsnitten av serien. Otäcka!

Att du vågar...

2009-07-13 @ 21:07:56
Postat av: Anonym

Hmm... nu såg jag ju den första kommentaren. Den hade ju inte alls försvunnit typ :S

2009-07-13 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0