Kul

Hej igen (Inlägg nr 2 för idag)
Har ni sett min nya header, alltså den med katterna och hordgubben osv. ? Om inte- tryck på F5.
Nu är jag hos min farmor och farfar, dom är inte hemma men det är min faster Emma.  Jag har fått lite olika saker av henne, eller lite ögonskugga! Så kan ni gissa vad vi just har gjort? -Jo hon prov-sminkade mig och jag henne, det var kul. Jag fick   nå exem på armbågen just föra vi skulle göra det. och aj,aj nu fick jag ett myggbett;D

Nu vet jag inte vad jag ska göra...? Jag är alltid hungrig här hos dom. Aja, jag hittar väl på nåt snart hoppas jag. Kanske ska fånga myggan som nyss bet mig? Ne, jag ba skojjjjjaa.

Vi hörssssss.
/nelinalindberg.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Nelina på farmor och farfars dator

Hade bara lust att kommentera det hära inläggen också!

Gör det du med, det tar bara 30 sekunder. Är du lat eller? Gör det för att visa att du inte är en lat snigel. Slemmig är den också!

2009-07-19 @ 19:57:14
URL: http://nelinalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0